[AD]Grandms/2k/2k/random/needGMs /pvp/pet/v55/nohamachi/[AD]

Hacking Maple Story

Moderators: g3nuin3, SpeedWing, WhiteHat, mezzo, Explicit

[AD]Grandms/2k/2k/random/needGMs /pvp/pet/v55/nohamachi/[AD]

Postby flammy » Mon Aug 25, 2008 11:21 pm

Grandms is looking for GMs and bug trackers

Custom player commands

@dex/luk/str/int

@rebirth
!goto example henesys
!goto pvp
cody max skills
duey warp you to pvp
ALOt more
Adding custom npc

register here http://213.51.31.112

http://www.mediafire.com/?sharekey=d7f5 ... b9a8902bda





come join quick

greetz Team GrandMs
i'm dutch.
Got problems go solve them!
Image made by kabouterbos ^^
User avatar
flammy
Hacker Smacker
 
Posts: 45
Joined: Thu Apr 24, 2008 2:24 am
Location: In a Box On The Street

Postby HWJgavin » Tue Aug 26, 2008 1:56 pm

hey ~GM Application~

Name:Gavin

Country:Singapore

Time:GMT +8

Reason on why i want to be a GM:To help you keep your server in peace and making it fun for all the players there,help you to fix bugs and host events ^^.

Experiences:I have been GM's on 2 other private servers

do post ur reply here or add me at ah-vin@hotmail.com
Irrelevant Truth.

HybridRadicals
User avatar
HWJgavin
NomNomNom~
 
Posts: 474
Joined: Tue May 13, 2008 9:29 pm
Location: do StrText="Nom nom nom" set ObjVoice=CreateObject("SAPI.SpVoice") ObjVoice

Being GM~

Postby jackiee » Fri Aug 29, 2008 7:54 pm

Hey i would like to apply for GM (More info Private MSG me)
I can also make u a ACTUAL site o_o;
jackiee
I Have A Question
 
Posts: 1
Joined: Fri Aug 29, 2008 7:52 pm

Postby RoboC » Sun Aug 31, 2008 8:40 am

Lol this server is not 24/7.
Image
User avatar
RoboC
Been Around More
 
Posts: 360
Joined: Fri Apr 25, 2008 1:51 pm
Location: Behind You

Postby flammy » Sun Aug 31, 2008 4:16 pm

RoboC wrote:Lol this server is not 24/7.

lolz i never said that it is 24/7 XD
btw the server is SOON 24/7 :D
for that you respond read it !!! :!: :wink:
i'm dutch.
Got problems go solve them!
Image made by kabouterbos ^^
User avatar
flammy
Hacker Smacker
 
Posts: 45
Joined: Thu Apr 24, 2008 2:24 am
Location: In a Box On The Street

Postby HyackDragon » Mon Sep 01, 2008 8:21 pm

looks fun i'll try it
btw im dutch too if u don't believe me,,

ziet er leuk uit ik probeer 't wel
btw ik ben ook nederlands als je me niet gelooft
:P
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby JB Gzn » Mon Sep 01, 2008 11:36 pm

why they wouldn't believe you with your crappy english xD
Image
ImageImage

famous wrote:What's worth the price is always worth the fight


famous wrote:Every second counts cause there's no second try
User avatar
JB Gzn
Pro++
 
Posts: 1985
Joined: Sun Jan 27, 2008 7:56 pm
Location: Unknown, please use a pointer.

Postby HyackDragon » Tue Sep 02, 2008 11:05 am

lol -_- :P :D
the site not always working :?

i tried 10 times 9/10 times not working :shock: :? :shock:
Last edited by HyackDragon on Wed Sep 03, 2008 12:00 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby HyackDragon » Wed Sep 03, 2008 12:32 am

hmm how to say it, site not always working
server almost be offline
no 4th job and some bugs i found ... :?
cash bug gm gave me 10mil cash
next day its all gone :shock: :shock:

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby flammy » Wed Sep 03, 2008 4:08 pm

i know that the 4th job are buggy but i am fixing it and the server is offline because i am copy everything to the 24-server :D
thats why it dont work
i'm dutch.
Got problems go solve them!
Image made by kabouterbos ^^
User avatar
flammy
Hacker Smacker
 
Posts: 45
Joined: Thu Apr 24, 2008 2:24 am
Location: In a Box On The Street

Postby RoboC » Wed Sep 03, 2008 8:36 pm

Why not use the OdinTeh source?
Image
User avatar
RoboC
Been Around More
 
Posts: 360
Joined: Fri Apr 25, 2008 1:51 pm
Location: Behind You

Postby tiduswong » Tue Oct 14, 2008 11:40 pm

GM Application

Name:Tidus
Country:Malaysia
Time:GMT +8

Reason:i want to be a GM to help you keep your server on and making it more ppl to join change ip for voting if must and nice to mapler in the sever if nice that im got chosen and since i have no other PS playing coz all upgrade to v.60 im still v.55 if must i re download

PM me if im chosen

Thx for read my application
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby flammy » Wed Nov 19, 2008 4:28 pm

i am gonna start my server today
my has crasht damn!!!!! sorry for that
but the server finnaly is 24/7
tiduswong youre gonn be a GM;)
greetz,Flammy
i'm dutch.
Got problems go solve them!
Image made by kabouterbos ^^
User avatar
flammy
Hacker Smacker
 
Posts: 45
Joined: Thu Apr 24, 2008 2:24 am
Location: In a Box On The Street

Postby tiduswong » Wed Nov 19, 2008 4:53 pm

yay thx
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby kill4bone » Sat Jan 24, 2009 11:31 pm

Site don't works :P
en ja ik ben oowk nederlands :lol:
I have no problem if u fucking me,
But I have a little problem if u not fucking me...
User avatar
kill4bone
Acker
 
Posts: 86
Joined: Thu Jan 01, 2009 7:40 pm
Location: in ur eyes...

Next

Return to Maple Story

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron