Goodbye Wolfteam

Social Discussions Related to WolfTeam

Moderators: g3nuin3, SpeedWing, WhiteHat

Goodbye Wolfteam

Postby dopplea » Sun Sep 27, 2009 6:30 am

Hey all
im gonna quit wolfteam
well i have had some good times
but im annoyed
kickstarting+disconnect makes me sick
to win in pride battles isnt fun enough if u get so much disconnect and kickstarts


http://www.youtube.com/watch?v=Hi1tFy_T7v4

This is my last Video
maybe im gonna play somtimes
thank you all
MHS ROCKZ
Image
Image
User avatar
dopplea
NULL
 
Posts: 189
Joined: Fri Feb 29, 2008 9:25 pm
Location: In Youre Mind

Postby Dino » Sun Sep 27, 2009 11:14 am

Nice Video , Why do you want to leave ? your pro in that shit ! --"
RYL2 Gods Of War
http://rylgow.com
User avatar
Dino
Pro With a Lot to Say
 
Posts: 1707
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:35 pm
Location: Mars ^^

Postby Hitman » Sun Sep 27, 2009 3:11 pm

How Long Are U Gonna Stay Away From WT?
And What Are U Gonna Play Now?
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts

Image
Made By aldis
Image
Made By SpeedWing
Image
My Latest Own Siggy
Image
User avatar
Hitman
Pro++
 
Posts: 1880
Joined: Mon Mar 24, 2008 3:41 pm
Location: MHS Forum(Malaysia)

Postby HyackDragon » Sun Sep 27, 2009 4:10 pm

lol , not bad =P

yeah FK THE STARTKICKErs (lost 1 time in clanwar to them )
non disconnectiing for me =P
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby dopplea » Sun Sep 27, 2009 9:10 pm

i dunno i play maybe with my 2nd acc or with 2skilled sometimes someday but only softnyx....
im gonna play my new favorite free fps
Allicane of Valiant arms
http://www.youtube.com/watch?v=jMxlvcn0ePQ
gameplay vid..
Image
Image
User avatar
dopplea
NULL
 
Posts: 189
Joined: Fri Feb 29, 2008 9:25 pm
Location: In Youre Mind

Postby dopplea » Mon Sep 28, 2009 1:59 am

actually i dont know if i should stop playing wolfteam
what do you think?
Image
Image
User avatar
dopplea
NULL
 
Posts: 189
Joined: Fri Feb 29, 2008 9:25 pm
Location: In Youre Mind

Postby HyackDragon » Mon Sep 28, 2009 12:06 pm

dopplea wrote:actually i dont know if i should stop playing wolfteam
what do you think?


don't stop , xd [or 1 pro left xd]
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby Dino » Mon Sep 28, 2009 6:25 pm

dopplea wrote:actually i dont know if i should stop playing wolfteam
what do you think?


Then , DONT STOP !

you're amazing in that game

make a poll , gahah
RYL2 Gods Of War
http://rylgow.com
User avatar
Dino
Pro With a Lot to Say
 
Posts: 1707
Joined: Tue Dec 30, 2008 12:35 pm
Location: Mars ^^

Postby dopplea » Mon Sep 28, 2009 7:40 pm

a poll mmh i dont think a poll is usefull
Image
Image
User avatar
dopplea
NULL
 
Posts: 189
Joined: Fri Feb 29, 2008 9:25 pm
Location: In Youre Mind

Postby qjqqyy » Thu Oct 01, 2009 5:00 pm

Dino wrote:
dopplea wrote:actually i dont know if i should stop playing wolfteam
what do you think?


Then , DONT STOP !

you're amazing in that game

make a poll , gahah


note that those vids have been edited so that the end user only sees the nicest parts of his kills
Made by speedwing

Image
qjqqyy
Been Around More
 
Posts: 396
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:12 pm
Location: Singapore GMT+8

Postby HWJgavin » Thu Oct 01, 2009 7:25 pm

anyone wanna play on softnyx?
anyone interested in a high kd captain in softnyx?
selling for $60 usd lol

If anyone wanna play or buy just msg me or post here :p
Irrelevant Truth.

HybridRadicals
User avatar
HWJgavin
NomNomNom~
 
Posts: 474
Joined: Tue May 13, 2008 9:29 pm
Location: do StrText="Nom nom nom" set ObjVoice=CreateObject("SAPI.SpVoice") ObjVoice

Postby tiduswong » Thu Oct 01, 2009 8:34 pm

How bout playing Aeria Wt will not so lag but still got some noobs starting kick


@Hyack

The clanwar you saying is last time you post it at clan notice that one?
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby Hitman » Thu Oct 01, 2009 9:13 pm

HWJgavin wrote:anyone wanna play on softnyx?
anyone interested in a high kd captain in softnyx?
selling for $60 usd lol

If anyone wanna play or buy just msg me or post here :p


I Dont Wanna Buy It ..
But Im Interested In Playing It .. 8)
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts

Image
Made By aldis
Image
Made By SpeedWing
Image
My Latest Own Siggy
Image
User avatar
Hitman
Pro++
 
Posts: 1880
Joined: Mon Mar 24, 2008 3:41 pm
Location: MHS Forum(Malaysia)

Postby dopplea » Thu Oct 01, 2009 9:25 pm

qjqqyy its edited right but only I only make it shorter so you mustnt watch the complete game
its out of 1game
Image
Image
User avatar
dopplea
NULL
 
Posts: 189
Joined: Fri Feb 29, 2008 9:25 pm
Location: In Youre Mind

Postby tiduswong » Thu Oct 01, 2009 10:04 pm

anyway the video is good ^^
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Next

Return to WolfTeam

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest