Post here your ScreenShot

Social Discussions Related to WolfTeam

Moderators: g3nuin3, SpeedWing, WhiteHat

Post here your ScreenShot

Postby HyackDragon » Fri Dec 05, 2008 9:11 pm

have any fun screenshot of wolfteam or something weird ?
just post it here to let me start it.
Post u name on the post so we know u not leeched.


Screenshot 1 :
Image

Screenshot 2 :
Image


This is ownage by me xD
:wink: :) :lol: :D 8)
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby Hitman » Fri Dec 05, 2008 9:45 pm

Nice VietxGzn...i can see ur name down there...
haha~
:wink:
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts

Image
Made By aldis
Image
Made By SpeedWing
Image
My Latest Own Siggy
Image
User avatar
Hitman
Pro++
 
Posts: 1880
Joined: Mon Mar 24, 2008 3:41 pm
Location: MHS Forum(Malaysia)

Postby yozod » Fri Dec 05, 2008 10:05 pm

roflmao u remembered to cover ur name in the kill list and forgot that it is also shown down! :D
Image
Image
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.
yozod
Been Around More
 
Posts: 333
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:56 am

Postby tiduswong » Fri Dec 05, 2008 11:30 pm

lol i still can see ur name vietxgzn.. and quite funny knife owned..
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby HyackDragon » Sat Dec 06, 2008 12:43 am

omg ... i forgot that (LOL :lol: ) not very smart xD
hmm. i don't care. i hope not alot of people gona add me to buddy for hacks damm ...
knife ownage by me on blue team on wolfconquest xD
what i was using 850hp hack , speed hack , no reload (useless with knife)
human hack and aimpoint xD 8)

Why u guys don't post here your screenshots :P :wink:
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby yozod » Sat Dec 06, 2008 1:29 am

what r these hacks? are they in the updated version of zile's hack?
Image
Image
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.
yozod
Been Around More
 
Posts: 333
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:56 am

Postby HyackDragon » Sat Dec 06, 2008 2:01 am

yozod wrote:what r these hacks? are they in the updated version of zile's hack?

yes but not the updated version i make those before it has patched.
btw u guys can find what new on wolfteam site?
http://wolfteam.softnyx.net/
tip : something with christmas XD :wink:
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby Hitman » Sat Dec 06, 2008 2:11 am

HyackDragon wrote:
yozod wrote:what r these hacks? are they in the updated version of zile's hack?

yes but not the updated version i make those before it has patched.
btw u guys can find what new on wolfteam site?
http://wolfteam.softnyx.net/
tip : something with christmas XD :wink:


The Wolfteam Logo?
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts

Image
Made By aldis
Image
Made By SpeedWing
Image
My Latest Own Siggy
Image
User avatar
Hitman
Pro++
 
Posts: 1880
Joined: Mon Mar 24, 2008 3:41 pm
Location: MHS Forum(Malaysia)

Postby yozod » Sat Dec 06, 2008 12:48 pm

wolfteam logo is the only thing i noticed, are there any others?
Image
Image
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.
yozod
Been Around More
 
Posts: 333
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:56 am

Postby HyackDragon » Sat Dec 06, 2008 1:34 pm

yozod wrote:wolfteam logo is the only thing i noticed, are there any others?

[offtopic] nope...

[ontopic] Why nobody post here your screenshot omfg :evil:
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby tiduswong » Sat Dec 06, 2008 2:50 pm

HyackDragon wrote:omg ... i forgot that (LOL :lol: ) not very smart xD
hmm. i don't care. i hope not alot of people gona add me to buddy for hacks damm ...
knife ownage by me on blue team on wolfconquest xD
what i was using 850hp hack , speed hack , no reload (useless with knife)
human hack and aimpoint xD 8)

Why u guys don't post here your screenshots :P :wink:


o.0 where u get these??
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby HyackDragon » Sat Dec 06, 2008 2:55 pm

tiduswong wrote:
HyackDragon wrote:omg ... i forgot that (LOL :lol: ) not very smart xD
hmm. i don't care. i hope not alot of people gona add me to buddy for hacks damm ...
knife ownage by me on blue team on wolfconquest xD
what i was using 850hp hack , speed hack , no reload (useless with knife)
human hack and aimpoint xD 8)

Why u guys don't post here your screenshots :P :wink:


o.0 where u get these??

zile combination hack but it patched and i think i can't get the updated version :(
Image
Image
Image
Image
User avatar
HyackDragon
Probably Popular
 
Posts: 1293
Joined: Fri Mar 21, 2008 12:21 pm
Location: Behind The Computer

Postby tiduswong » Sat Dec 06, 2008 3:07 pm

HyackDragon wrote:
tiduswong wrote:
HyackDragon wrote:omg ... i forgot that (LOL :lol: ) not very smart xD
hmm. i don't care. i hope not alot of people gona add me to buddy for hacks damm ...
knife ownage by me on blue team on wolfconquest xD
what i was using 850hp hack , speed hack , no reload (useless with knife)
human hack and aimpoint xD 8)

Why u guys don't post here your screenshots :P :wink:


o.0 where u get these??

zile combination hack but it patched and i think i can't get the updated version :(


i got the updated version... teach me how u get this combination?
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Postby Hitman » Sat Dec 06, 2008 8:01 pm

tiduswong wrote:i got the updated version...


U Paid For It?
:shock:
Gosh...I Wish I Have My Own Credit Card...
=.="
L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts

Image
Made By aldis
Image
Made By SpeedWing
Image
My Latest Own Siggy
Image
User avatar
Hitman
Pro++
 
Posts: 1880
Joined: Mon Mar 24, 2008 3:41 pm
Location: MHS Forum(Malaysia)

Postby tiduswong » Sat Dec 06, 2008 11:41 pm

Hitman wrote:
tiduswong wrote:i got the updated version...


U Paid For It?
:shock:
Gosh...I Wish I Have My Own Credit Card...
=.="


i didnt paid for it and i also wan to own a Credit Card..
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Image

Nice? No glue or any thing normal build it up using a pair of hand. vvv
ImageImage

I'm not a leecher and not gonna be 1 of it noob!!!

Skill and Hack is the best!^^

Sorry For My Bad Memory =.=

Tidus.W

L. Spiro wrote:bummybum, stop spamming/making useless posts.



L. Spiro
tiduswong
Probably Popular
 
Posts: 1296
Joined: Sat Mar 01, 2008 2:31 am
Location: between heaven and hell

Next

Return to WolfTeam

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest